4 trin til de bedste reklamer

1. forhandle

Har du bemærket, at nogle mennesker synes altid at få de bedste tilbud? Ja, du betaler fuld pris og tror, du gjorde OK indtil de dukker op med det samme, kun de betalt flere hundrede dollars mindre. Det virkelig få din ged! Hvordan gør de det? De er ikke bange for at bede om en ekstra rabat.

Jep, ikke sælge dig selv kort fordi du ikke spørge næste gang din reklame rep gør en udseende! Selv hvis du allerede får rabat, bede om en større en. Du har ikke… fordi du ikke spørger.

2. trim

Større er altid bedre… eller er det? Når det kommer til reklame, Vær ikke overrasket, hvis nogle af dine kort annoncer mødes med mere succes end større dyrere annoncer. Trimning ned på størrelse og omkostningerne ved annoncering betyder ikke, du vil trimme resultaterne!

3. udnytte Freebies

Hvad er forskellen mellem annoncering og omtale? … der gør den taler. Ja, når du sælger dig selv, det er reklame. Når en anden sælger skaber du, det er reklame… og det troværdighed og interesse, som du ikke ønsker at gå glip af.

Tænk på de forskellige måder, du kan få din virksomhed i søgelyset. Har du nogle nyheder… skriver en pressemeddelelse? Skrive nogle “sådan” artikel med en kort byline for enden og frigive dem til ezines, magasiner, aviser og andre udgivere. Hvorfor ikke fremme et produkt af en ikke-konkurrent til gengæld for dem at fremme jeres… Tænk på helt forskellige markedet de påvirker!

Jep, er der mange måder derude til at få gratis reklame, der vil gavne din virksomhed. Selvfølgelig du kunne ikke stole udelukkende på freebies, men hey, du kan få lidt ekstra for ingenting!

4. forbedre dit tilbud

Er din aftale for godt til at gå op? Hvis ikke, du har brug at forbedre den. Hey, jeg taler ikke om skære priserne endnu mere… har du stadig nødt til at gøre en fortjeneste. Du kan gøre handlen sødere blot ved at øge deres læsere viden om værdien af produktet, eller tilføjelse af bonusser, der opfattes som værdifulde, men koste dig lidt.

Motivere købere med afvisninger. Ja, en tidsubegrænset tilbud tilskynder tøven… som fører… Jep, intetsteds. Når kunden ved, han har indtil lørdag til at købe en vare, han vil betale mere til på søndag, vil han gøre det prioriteres at hovedet for din butik.

Reklame behøver ikke at udslette din bankkonto skal være effektiv. Når du lærer at forhandle, vide hvornår mindre annoncer er så effektiv som store annoncer, bede om rabatter og oprette et uimodståelig tilbud, er du på vej til skyrocketing avancer!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *